1402-04-04 14:23
439
0
85490
رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان مطرح کرد؛

رقابت ۲۸۰۰ گلستانی در مسابقات قرآنی اوقاف

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: دو هزار و ۸۰۹ گلستانی در چهل وششمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف ثبت نام کردند.

حجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریان در گفتگو با گلستان ما در خصوص ثبت نام متسابقین و همچنین مرحله شهرستانی چهل وششمین دوره مسابقات قرآن کریم استان گلستان اظهار کرد: ثبت نام از متقاضیان در این دوره از مسابقات قرآنی از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۶ خرداد انجام شده است.

رئیس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: متسابقین در ۱۳ رشته آوایی انفرادی و گروهی و چهار رشته معارفی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در استان گلستان دو هزار و ۸۰۹ نفر در این دوره از مسابقات ثبت نام کردند.

کوهساریان یادآور شد: در این دوره از مسابقات بیش دو هزار نفر در رشته‌های معارفی و ۸۰۰ نفر در رشته آوایی ثبت نام کردند.

وی افزود: این مسابقات در مرحله شهرستانی در دو منطقه شرق و غرب گلستان برگزار می‌شود و متسابقین در شهرستان‌های علی آبادکتول، گرگان، آق‌قلا، کردکوی، بندرگز و بندرترکمن در روزهای یکشنبه ۱۸ تیر (برادران) و دوشنبه ۱۹ تیر (خواهران) در حرم مطهر امامزاده عبدالله(ع) گرگان به رقابت خواهند پرداخت.

این مقام مسئول بیان کرد: همچنین متسابقین در شهرستان‌های گنبدکاووس، آزادشهر، رامیان، کلاله و مینودشت نیز در منطقه غرب استان در روزهای چهارشنبه ۲۱ تیر (برادران) و ۲۳ تیر جمعه (خواهران) در حرم یحیی بن زید(ع) به رقابت خواهند پرداخت.

کوهساریان بیان کرد: ترکیب داوران نیز از داوران بومی و غیربومی است که همه این داوران که در این مسابقات حضور دارند دارای مجوز از سازمان اوقاف هستند.
انتهای خبر/۴۲۰۲

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.